Survivor: Γιατί δεν έχει επεισόδιο την Τετάρτη 18-2 - Gkourou.com Survivor: Γιατί δεν έχει επεισόδιο την Τετάρτη 18-2

Survivor: Γιατί δεν έχει επεισόδιο την Τετάρτη 18-2


 



Survivor : Γενικά στο ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ ποντάρουν πολύ στο επεισόδιο της αποχώρησης. Την περασμένη Τετάρτη (18/2) δεν είχε καν 4ο επεισόδιο, αυτή τη φορά δεν έχει ξανά Τετάρτη επεισόδιο. Ποιος είναι ο λόγος.

Το ταξίδι που έκανε ο Γιώργος Λιανός για λογαριασμό του The Flor πήγαν λίγο πίσω τα γυρίσματα για το Survivor. Όμως ο παρουσιαστής έχει επιστρέψει και όλα θα πάρουν τον δρόμο τους. Δεν προλάβαινε η παραγωγή να παραδώσει επεισόδιο αποχώρησης. Ήθελε ακόμα μία μέρα.

Προκειμένου να μην πιεστεί κανείς και για να είναι άπαντες άνετοι, αποφασίστηκε το επεισόδιο της Τετάρτης να μεταφερθεί την Πέμπτη (19/2). Μία μέρα μετά δηλαδή. Είναι και ο αγώνας του Ολυμπιακού στο Champions League σε ελεύθερο κανάλι, οπότε βόλευε από πολλές απόψεις.

Δείτε ΕΔΩ ποια ομάδα κερδίζει τον αγώνα επάθλου της Πέμπτης 19/2

Δείτε περισσότερα νέα ΕΔΩ