Στη Μύκονο βρέθηκαν ο Γιώργος Λιάγκα και η Μαρία Αντωνά.
Το ζευγάρι απολαμβάνει τις τελευταίες στιγμές του καλοκαιριού, ενώ νωρίς το βράδυ του Σαββάτου 30 Αυγούστου βρέθηκαν σε γνωστό σημείο του νησιού για διασκέδαση/
Στη Μύκονο βρέθηκαν ο Γιώργος Λιάγκα και η Μαρία Αντωνά.
Το ζευγάρι απολαμβάνει τις τελευταίες στιγμές του καλοκαιριού, ενώ νωρίς το βράδυ του Σαββάτου 30 Αυγούστου βρέθηκαν σε γνωστό σημείο του νησιού για διασκέδαση/
Δείτε επίσης:
Ταυτοποιήθηκε ο διαχειριστής του λογαριασμού «Soula Glamorous» έπειτα από μήνυση του Στάθη Σχίζα
Καρδιολόγος προειδοποιεί: Οι άνθρωποι που πίνουν μόνο το πρωί καφέ έχουν μεγαλύτερο ......
Ώρες αγωνίες για τον Ανδρέα Μικρούτσικο
Ο Κωνσταντίνος Αργυρός και η Αλεξάνδρα Νίκα έγιναν ξανά γονείς